Tekinsiz Tekir

…Yanıma hiç eşya almamıştım oysa, ama omuzlarımda hissettiğim ağırlık her adımda artıyor ve beni yere mıhlamak için gücüne güç katıyordu sanki. Sankisi biraz fazla yaptığı şey tabiki buydu beni yere çalmak, üstümde tepinmek yapabiliyorsa beni eritmek sonra tekrar diriltmek, golem oyunları oynamak üzerimde ve acımın her anından zevk almak. Söyleyecek sözüm yokken sırtıma tırmanmıştı bu hayatımın hatalarıyla yarattığım kambura dönen yük. Bir zamanlar başım dikti. Sanki zaman zaman gülümsüyordum da, bilmem… anımsayamadım. Ama şimdi en iyi bildiğim şey uzanan asfalt yol ve zaman zaman takıldığım arnavut kaldırımları, sonra çer çöp. Tıpkı benim gibi çöp… Ne kadar zaman oldu bilmiyorum yansımamı görmeyeli, sanırım bu beni korkutuyor. Göz göze geleceğim….''ŞEY''le yüzleşmeye hazır mıyım bilemiyorum. Ama gözümü kapatsam da ve var olmayan bir hayat yaşadığımı hayal etsem de, sadece bir gerçek var geçmişe dair. Ve o geçmiş, o hiç olmasaydı dediğim ve keşkelerimi dilime defalarca dolayan ''geçememiş geçmiş''. 'Söylesene nasıl olur da bakabilirim kendime? Göreceğim ''ŞEY'', o... yani …ben.. asla kaçamadığım ve kaçamayacağım bir lanet gibi'. 'Kendini lanet diye tanımlayan başka bir insan görmemişsindir sanıyorum, zaten umursamazsın da değil mi?'… Bugün yalnızlığımın daha doğrusu yükümü taşımaya başlamamın 8.yılı 4.ayı 2.günü. . Kimdi? o?..ismi?..D..Deniz, Derin..bilemiyorum. 'Öyle bakma bana, kendini kaybetmiş bir ruh var karşında'. 'Güzellikleri unutmuş ve ondandır hatırlayamamam ismini'.. Kendime yasakladım lütuf olan onu düşünme halini..Çünkü bana layık olan hissedebileceğim hoş değil anca nahoş anlardır bundan böyle. Geçen yıllar içinde beni sadece yalnızlığın içine yürümek, yürürken vicdanımın azap rüzgarlarında yanmak rahatlatabiliyor. Ahh keşke..keşke…'anlıyorsun beni değil mi?'. 'Yoksa uykuya mı daldın nankör?'…Bu soğuk kış gününde sarhoş bir ihtiyardan isteyebileceğin sadece sıcaklık olsa gerek ve benim de sana verebileceğim bundan fazlası olamazdı…'Ama bir zamanlar sevgi denen duyguyla kaşılaştığımı anlatmış mıydım sana?'.. 'Bak dinle!'…

Yorumlar