ahh o kesişeseciler

Herzamanki gibi bir gündü. Ayakkabılarımı giydim, çantamı aldım, aynaya son bir kez baktım. Kapımı da tam iki kere kitledim. Sonra yürürken farkettim ayakkabımın bağı açılmış, birkaç kere bağlayıp bağlamamak arasında gittim geldim yavaşladım, duraksadım. Derken eğildim bağlamak için........senin için de herzamanki gibi bir gündü. Uyanır uyanmaz günün ilk kahvesini içip, ılık duşunu da aldın ve kapıda son rötuşlardan sonra benim gibi iki kere kitledin kapını...vapur aynı vapurdu  çarşamba aynı çarşambaydı ...ah o ayakkabı bağcığı açılmamış olsaydı.........kesişmiş olacaktık.
Sıradan bir gündü. Kız arkadaşlarımla buluşmak için hızlı hızlı yürüyordum. Telefonum çaldı. Telefonda ağlayan bir başka kız arkadaşımdı. Sevgilisiyle ayrılmışlar. Onu dinlerken yavaşladım yavaşladım.......sıradan bir gündü senin için de, erkek arkadaşlarınla maç izlemek için koşar adım ilerliyordun, çok gec kalmıştın o yüzden biralar sendendi bu akşam......gece aynı geceydi, sokak aynı sokaktı....ahh o telefon olmasaydı....kesişmiş olacaktık
Herhangi bir gündü..sevgilim geçmiş karşıma bas bas bağırıyordu. O benden şikayetçi, ben ondan.Düpedüz kavga edıyorduk. İçinde saygı, sevgi, hoşgörü çerçevesi eksik kavgalardan.....herhangi bir gündü senin için de, inat ettiğin bir aşkın peşinden giderken, kovaladığın imkansız ihtimallerdi....hissettiğimiz aynı hislerdi, market aynı marketti...ahh o gözümüzdeki hüzün perdesi olmasaydı.....kesişmiş olacaktık.
Sıkıcı bir gündü. Kitabımı aldım sokağa attım kendımı. Kadıköy'e mı gitsem Caddebostan'a mı dedım. Kadıköy uzak geldi vazgeçtim, Caddebostan sahilde kitabımı okudum bütün gün....sıkıcı bir gündü senin için de Kadıköy'e mı Caddebostan'a mı gitsem dedın ve Kadıköy uzak gelmedı sana....kitap aynı kitaptı, yalnızlık aynı yalnızlıktı....ahh o Kadıköy uzak gelseydı ya sana...kesişmiş olacaktık.
Çapulcu bir gündü.Biz için, hep için, tek için geziyorduk, parkta güzel oyunlar oynuyorduk. Senin için de çapulcu bir gündü. Ses ediyordun, rengini gösteriyordun, fikrini resmediyordun...ruh aynı ruhtu, meydan aynı meydandı.....ahh o bazı şeyler olmasaydı.....kesişmiş olacaktık.
Melodik bir gündü. Sevdiğim grubun konseri vardı. 1.kategoriden izlerken konseri  ‘zaten onları kim sevmez ki’ diyordum...melodik bir gündü senin için de, 2. kategoriden izlerken konseri ’zaten onları kim sevmez ki’ diyordun....konser aynı konserdi, heyecan aynı heyecandı....ahh o kategoriler olmasaydı....kesişmiş olacaktık.
Peki ne zaman kesişeceğiz
kesiştik mi yoksa
kesiştiler mi o kesişeseciler?

Yorumlar